Připojuji se k Dorfulovi. Sám víš, že téma hustitsví je tak rozsáhlé, že se musíme myslet na konkrétní věci.
Pokud chceš slyšet můj prvotní "zpatra" názor, tak bych navrhl úvodní mapu, která by vycházela ze skutečné situace před vypuknutím husitské revoluce. Tato mapa se může měnit podle toho jak by rozšiřovali svůj vliv Husité nebo jednušky (podle toho za koho hraješ). Pokud jde o bitvy, tak skutečné může asi být pouze místo, terén, popřípadě složení vojsk (to by ale asi také měl měnit hráč). Průběh bitvy, strategie a strana, je už jenom na hráči, jinak by to nebyla hra. Také nevím jestli se chceš pouze řezat na nějakém poli nebo chceš do toho zahrnout i zazémí s výrobou jídla, atd. ve stylu Ages of Empires. Klidně se ozvi a něco vymyslíme.
Dorful píše:
Kdybys naznačil, jaký systém hry bude, tak by se třeba nějaký nápad objevil.
Bude to tahová nebo realtimeová strategie, budování, bitvy, strategická mapa nebo pouze tažení, za jaké strany se bude hrát, za jaké osobnosti nebo bude hráč samostatná postava dějem procházející (třeba od velitele vozu po hejtmana) atd. atd. :D
Můj sen by byla strategická mapa Českého království se sousedy a s městy, možnost hry za jednu z několika hratelných frakcí - Tábor, Oreb, Praha, Žatec-Louny, Plzeň (čes. katolíci), Olomouc (mor. katolíci), Zikmund (Brno) a Němci (Míšeň) 8)
Mapa by byla klasicky rozdělena na menší území po kterých by se přesunovali armády a při setkání dvou armád by došlo na bitvu :twisted: