www.husitstvi.cz
http://www.husitstvi.cz/forum/

Kingdom Come: Deliverance
http://www.husitstvi.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=2301
Stránka 2 z 9

Autor:  chia [ 04.02.2014 - 19:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kingdom Come: Deliverance

Určitě mistr Vávra musí respektovat světovej trh, kde hráče primárně nezajímají naše lokální souvislosti, jména hráčů, ale hra samotná. Chtěl dokonce to traileru dát Boží bojovníky (Smetana-Má Vlast), ale rozmluvili mu to v USA (říká to v jednom rozhovoru) že je ta hudba takhle divná, na remixy nejsou zatím zlatý. Taky diskutovali o tom že do tý hry by to mohlo být v remixovaný snesitelnější verzi. Snad. Snad by další díly mohli bejt už z husitskejch válek - bitvy, vozy atd. Logiku by to mělo.
Určitě, pokud tam budou nějaký historický souvislosti ve hře, tak se statisíce něco lidí dozví o husitech a čechách, už vlajky jsou v traileru správně. Jelikož Vávra je podporovatel svobodných (www.sovbodni.cz omluvám se za agitaci) tak bych řekl že nějaký sdělení boje za svobodu, názor, způsob života tam bude. Nebo ho to minimálně vede k obdivu týhle části historie (idealisticky samozřejmě, jako mě).

Autor:  Napo_Leon [ 04.02.2014 - 19:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kingdom Come: Deliverance

chia píše:
Určitě mistr Vávra musí respektovat světovej trh, kde hráče primárně nezajímají naše lokální souvislosti, jména hráčů, ale hra samotná. Chtěl dokonce to traileru dát Boží bojovníky (Smetana-Má Vlast), ale rozmluvili mu to v USA (říká to v jednom rozhovoru) že je ta hudba takhle divná, na remixy nejsou zatím zlatý.
Je to tak, ten rozhovor jsem viděl :wink:

Tenhle trend zjednodušení a prozatímní vyvarování se nějakých konkretizovaných faktů typu kde se hra bude odehrávat, lze spatřit právě třeba na Kickstarterovém profilu hry, kdy není ani slovo o Václavovi, Zikmundovi nebo Čechách. Jinak je to v rozhovorech pro česká média, tam se mistr Vávra pouští do hlubších analýz.

chia píše:
Jelikož Vávra je podporovatel svobodných (http://www.sovbodni.cz omluvám se za agitaci) tak bych řekl že nějaký sdělení boje za svobodu, názor, způsob života tam bude. Nebo ho to minimálně vede k obdivu týhle části historie (idealisticky samozřejmě, jako mě).
Herní designér a vývojář je to samé, jako filmový režisér nebo hudební skladatel, prostě tvůrce, který chce svým dílem něco sdělit, a jehož téma něčím oslovilo. I Vávra musí mít na husitství určitý názor a vzhledem k tomu, kolik času a péče tvorbě této hry věnuje, a jak je ochoten riskovat a jít až za hranice, kam běžný vývojář nejde, lze snadno odhadnout, že má k tomuto období vztah, který bychom mohli nazvat srdečním, tedy kladný, pozitivní...

Autor:  Napo_Leon [ 06.02.2014 - 19:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kingdom Come: Deliverance

Třetí deníček vývojářů. Dnes se zaměřují na hlavní dopravní prostředek hlavního hrdiny - koně. Ten slouží ve hře k přepravě na delší vzdálenosti i jako pojízdný inventář. :D

http://youtu.be/VMs8TgRcs_0

Autor:  Jiří Motyčka [ 06.02.2014 - 21:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kingdom Come: Deliverance

Napo_Leon píše:
... Dnes se zaměřují na hlavní dopravní prostředek hlavního hrdiny - koně ...

Ano, místo nějakých fantasy příšer (vím, o tom toto RPG není!) koně. Líbily se mi - pokud já to mohu posoudit - záběry z koňského sedla, hra se stínem a způsob ovládání jezdce na koni ... :oops:

Autor:  Napo_Leon [ 07.02.2014 - 06:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kingdom Come: Deliverance

Jiří Motyčka píše:
... Ano, místo nějakých fantasy příšer (vím, o tom toto RPG není!) koně. Líbily se mi - pokud já to mohu posoudit - záběry z koňského sedla, hra se stínem a způsob ovládání jezdce na koni ... :oops:

A to v konečné fázi bude vypadat ještě mnohem lépe, vždyť tohle je ještě ranná fáze vývoje bez použití motion capture technologie.

Autor:  Napo_Leon [ 08.02.2014 - 07:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kingdom Come: Deliverance

K této chvíli už má Kingdom Come: Deliverance na Kickstarteru 666 000 liber. Do konce sbírky zbývá ještě plných 12 dnů, takže je více než zřejmé, že Warhorse dosáhne 700k, jež zaručují použití technologie motion capture. I přesto, že hlavního cíle (tj. požadované částky 300k na vývoj) již bylo dosaženo a hlavních met k razantnímu vylepšení hry také (živá středověká orchestrální hudba, ženská hratelná postava a také motion capture technologie), rozhodli se tvůrci zkusit ještě další dva cíle:

800 000 liber – šermířské lekce přímo ve hře + speciální video znázorňující techniku boje s různými zbraněmi. Video bude dostupné pouze pro předplatitele z třídy Kinght a vyšší (£25 a více).

900 000 liber – nový režim hry čistě orientovaný na šermířské souboje podle autentických pravidel. Hráč si vybere vybavení, nepřítele a bude se moci pustit rovnou do boje mimo hlavní příběhovou linii.

Vylepšení hry u hranice 1 milionu liber stále nebylo odhaleno. Ovšem je třeba být realisty a říci, že ačkoli příliv peněz před koncem sbírky zákonitě stoupne, a to dosti výrazně (na Kickstarteru je to takřka pravidlem, jelikož dost lidí nechává vše na poslední chvíli), přeci jen asi nebude reálné uvažovat o částce 1 milion a možná ani ne 900k. No, uvidíme, necháme se překvapit. :wink:

Autor:  Napo_Leon [ 09.02.2014 - 15:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kingdom Come: Deliverance

Pár nových informací v rozhovoru s Danem Vávrou na PCGMedia 8)

http://kingdomcome.cz/par-novych-informaci-v-rozhovoru-s-danem-vavrou-na-pcgmedia/

Autor:  Jiří Motyčka [ 09.02.2014 - 16:03 ]
Předmět příspěvku:  rozsah

Napo_Leon píše:
Pár nových informací v rozhovoru s Danem Vávrou na PCGMedia ...
Citace:
Všechny tři části (Act I, II a III) se budou odehrávat v 3 zemích, zatím blíže neurčených. Většina příběhu ale bude v Čechách.
Nemělo se to náhodou odehrávat na pár čtverečních kilometrech? :wink:
(Ale možná jsem si to s něčím popletl, to nevylučuju. :oops: )

Autor:  Napo_Leon [ 09.02.2014 - 17:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozsah

Jiří Motyčka píše:
Nemělo se to náhodou odehrávat na pár čtverečních kilometrech? :wink:

Přibližný rozsah hry v této fázi vývoje Vávra odhadl na cca 9 km², což je tak průměr, srovnáme-li velikost v jiných RPG hrách. Ovšem konečná velikost světa bude zřejmě o něco větší. Takže se jedná pouze o rozlohu prvního actu, tedy prvního dílu, nikoli celé plánované trilogie. :wink:

Autor:  Jiří Motyčka [ 09.02.2014 - 21:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: rozsah

Napo_Leon píše:
... Přibližný rozsah hry v této fázi vývoje Vávra odhadl na cca 9 km², což je tak průměr, srovnáme-li velikost v jiných RPG hrách. Ovšem konečná velikost světa bude zřejmě o něco větší. Takže se jedná pouze o rozlohu prvního actu, tedy prvního dílu, nikoli celé plánované trilogie. :wink:
O.K.
Ale i tak mi těch 9 km² přijde neskutečně málo. Vždyť to je čtverec o straně 3km. Tu vzdálenost ujedeš koňmo za několik málo minut. Nebo je to nějakých 3000m v jakémsi jiném měřítku, které představuje geografickou vzdálenost třeba 300km. :?: :? :oops:

Autor:  Napo_Leon [ 10.02.2014 - 07:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kingdom Come: Deliverance

Jiří Motyčka píše:
Nebo je to nějakých 3000m v jakémsi jiném měřítku, které představuje geografickou vzdálenost třeba 300km. :?: :? :oops:

300 km ne, přeci jen bude středobodem světa Sázava a středočeský kraj, ale je to jak řikáš, 300 m ve hře bude jako pro nás třeba 30 km.

Autor:  Napo_Leon [ 11.02.2014 - 06:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kingdom Come: Deliverance

Dnes je tu zatím největší, nejzajímavější a nejpropracovanější deníček. Zaměřuje se na soubojový systém a nabízí velkou řadu záběrů ze hry: http://kingdomcome.cz/predstaveni-soubojoveho-systemu/

Myslím si, že každý, kdo shlédne toto video, bude muset uznat, že vzniká hra, která jde v zachycení reálnosti středověkých technik šermířských soubojů, dobývání hradů a bitev tak daleko, že převyšuje ostatní hry a dokonce i historické velkofilmy... :!:

Navíc tam jsou záběry ze slavností rekonstrukcí husitských bitev z posledních dvou let. No, kdo se tam třeba náhodou pozná :lol:

Autor:  Jiří Motyčka [ 11.02.2014 - 12:50 ]
Předmět příspěvku:  věrohodnost

Napo_Leon píše:
... Myslím si, že každý, kdo shlédne toto video, bude muset uznat, že vzniká hra, která jde v zachycení reálnosti středověkých technik šermířských soubojů, dobývání hradů a bitev tak daleko, že převyšuje ostatní hry a dokonce i historické velkofilmy... :!:
Tjn, vypadá to fakt zajímavě ... především ty bitvy a dobývání hradu.
Hoši z Warhorse se opravdu snaží o co největší věrohodnost ve všech detailech jejich nové hry.

Autor:  Napo_Leon [ 11.02.2014 - 13:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kingdom Come: Deliverance

Jenže nabízí se zcela logická otázka, zdali přehnaná péče o co nejrealističtější hru si nakonec nevybere daň v podobě její neatraktivnosti z hlediska hratelnosti. Pořád zde mluvíme o hře, která by měla být zábavná a dobře hratelná... :|

Autor:  Jiří Motyčka [ 11.02.2014 - 13:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kingdom Come: Deliverance

Napo_Leon píše:
... Pořád zde mluvíme o hře, která by měla být zábavná a dobře hratelná... :|
Nepochybně!
Ale toho by si měli být vědomi především a právě vývojáři této hry. Jinak je to o ničem, a proto bych tyto obavy nesdílel ... :wink:

Stránka 2 z 9 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/